نمایش فیلمی با بازی شهاب حسینی در ایران

به گزارش اسلیم فا، فیلم سینمایی آن شب به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی از ششم اسفندماه به نمایش درآید.

نمایش فیلمی با بازی شهاب حسینی در ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، آن شب اولین فیلم فراوری شده ایرانی در امریکاست که با دریافت مجوز نمایش از ایران، به صورت همزمان در دو کشور اکران می گردد. این فیلم در دو سرگروه مگامال و هنر و تجربه به اکران درمی آید. نمایش آن شب در سینماهای امریکا نیز از 29 ژانویه شروع شده است.

فیلم آن شب به تازگی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک مولین دو ری اسپانیا پیروز به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را دریافت کرد.

این فیلم معمایی به نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز محصول سال 2019 است. داستان فیلم در خصوص زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته اند می نماید. آن ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار گرفته است زیر سوال می برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به عنوان بازیگر حضور دارد.

فیلم آن شبمحصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می توان به الکس بروتو، جفری الارد (سرمایه گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و شریل استارولاکیس (فیلم نگهبان شب) اشاره نمود. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی شهروند قانونی امریکا به کار گرفته شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1563

به "نمایش فیلمی با بازی شهاب حسینی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلمی با بازی شهاب حسینی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید