نماینده مجلس: حکومت نظامی اعلام شود ، به هر نحوی باید جلوی سفر مردم را گرفت

به گزارش اسلیم فا، یک نماینده مجلس گفت: لازم است به هر نحوی شده به منظور جلوگیری از شیوع کرونا چه با قرنطینه و چه حکومت نظامی مانع سفر مردم شویم.

نماینده مجلس: حکومت نظامی اعلام شود ، به هر نحوی باید جلوی سفر مردم را گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اعتماد، محمد قمی کننده اصلاح طلب پاکدشت با تاکید بر اینکه حکومت نظامی اعلام شود گفت: در برخی از شهرها شدت بیماری بالاست و مردم توصیه و خواهش را گوش نمی کنند و باز هم سفر می کنند. این در حالی است که سفر هم برای آن افراد و هم برای دیگران خطر دارد.

وی اضافه نمود: شهرهایی که بیشتر درگیر شیوع کرونا هستند باید قرنطینه شوند. حتی باید در این شهرها حکومت نظامی اعلام شود که مردم به سفر نروند.

محمد قمی در ادامه گفت: رادیو و تلویزیون اعلام می کند که سفر نکنید، اما مردم گوش نمی کنند. متاسفانه مردم به جان خودشان رحم نمی کنند، اما امیدواریم به جان دیگران رحم کنند. لازم است به هر نحوی شده به منظور جلوگیری از شیوع کرونا چه با قرنطینه و چه حکومت نظامی مانع سفر مردم شویم.

علی ساری نایب رییس کمیسیون اجتماعی نیز با اشاره به اینکه به شایعات توجه نکنید گفت: تجربه های گذشته همیشه ثابت کرده که هیچ قدرتی برابر اراده مردم توان پیروزی ندارد؛ در این شرایط مردم اراده خود را نشان داده و با رعایت نکات بهداشتی توصیه شده از سوی نهادهای رسمی با همبستگی و کنار یکدیگر از خود و کشور دفاع می کنند.

وی اضافه نمود: امیدواریم مردم بیشتر از اینها به نکات توصیه شده از سوی نهادهای مرجع و اخبار رسمی وزارت بهداشت که توسط رسانه های رسمی کشور منتشر می شود، توجه کنند و به شایعات هیچ اهمیتی ندهند تا بتوانیم از این شرایط به خوبی گذر کنیم؛ عملکرد مردم و توجه به این توصیه ها می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 925

به "نماینده مجلس: حکومت نظامی اعلام شود ، به هر نحوی باید جلوی سفر مردم را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: حکومت نظامی اعلام شود ، به هر نحوی باید جلوی سفر مردم را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید