نوسازی موتورسیکلت های پست، سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می گردد

به گزارش اسلیم فا، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نوسازی موتورسیکلت های موزعین پست گفت: می خواهیم در سال آینده به موتورهای برقی مجهز کنیم که توجه به موضوع محیط زیست نیز داشته باشیم.

نوسازی موتورسیکلت های پست، سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی که صبح امروز در مرکز پست برگزار گردید، گفت: شبکه بزرگ پست در توسعه کشور برای ارائه خدمات به شهروندان در اقصی نقاط کشور فعالیت های زیادی نموده است و طبیعتا برای پایداری این شبکه توزیع باید به بخش های مختلف توجه کرد.

وی اضافه نمود: خوشبختانه امروز شاهدیم که بیش از 2 هزار دستگاه موتور سیکلت به ناوگان پست اضافه و موجب نوسازی شد و با استفاده از توان و ظرفیت موجودکشور توانستیم.

وی اضافه نمود: می خواهیم در سال آینده به موتورهای برقی مجهز کنیم که توجه به موضوع محیط زیست نیز داشته باشیم.

نعمتی ادامه داد: نیروهای ما در سرما و گرما خدمت رسانی می نمایند لذا ما کوشش کردیم موضوع سختی کار را برای این افراد لحاظ کنیم اما در پایان این کار انجام نشد.

وی توضیح داد: با پیگیری های صورت گرفته، موضوع خرید موتور سیکلت انجام شد و این کار با حداقل قیمت یعنی 7 میلیون و 350 هزار تومان در اقساط 24 ماهه و بازپرداخت 300 هزار تومان در ماه انجام شد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: در 4 فاز این موتورسیکلت ها توزیع می گردد که 210 موتور به تهران داده شد. برای سایر کلانشهرها هم همین موضوع را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: ما باید رو به رشد باشیم و موضوع نوسازی برند یکی از همین موارد است، همه اجرای پست در حال نوسازی و پوست اندازی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 509

به "نوسازی موتورسیکلت های پست، سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نوسازی موتورسیکلت های پست، سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی موتورسیکلت های پست، سال آینده پست به موتورهای برقی مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید