هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا

به گزارش اسلیم فا، شمار رو به افزایشی از گردشگران اروپایی برای فرار از قرنطینه به اسپانیا سفر می نمایند و این درحالی است که هنوز امکان سفر داخلی بسیاری از اسپانیایی ها فراهم نشده است.

هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا

با ما سفر کنید و با هزینه تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

روز سه شنبه، شرکت هواپیمایی راینر اظهار داشت 200 پرواز بیشتر از آلمان به اسپانیا در طول هفته جشن عید پاک اضافه نموده است تا به لوفتهانزا و سایر شرکت های هواپیمایی بپیوندد که سفر بین این دو کشور را افزایش داده اند.

این افزایش تقاضا پس از آن که آلمان جزایر بالئاری اسپانیا را از فهرست مناطق پرخطر حذف کرد رخ داد.

با این که این جزایر آماده میزبانی از گردشگران خارجی در طول جشن عید پاک هستند اما خبری از گردشگران اسپانیایی نخواهد بود.

در هفته های حوالی عید پاک تمامی مناطق اسپانیا ساکنان را از خروج و ورود مگر به دلایل موجه منع خواهند کرد.

ساکنان مادرید نیز اخیرا با استقبال گردشگران فرانسوی روبرو شده اند که سعی دارند از محدودیت های ناشی از کرونا دور شوند.

مادرید یکی از آسان ترین قوانین قرنطینه در اروپا را به اجرا گذاشته است. ساعت منع رفت و آمد شبانه در مادرید از 11 شب شروع می گردد این درحالی است که منع رفت و آمد شبانه در فرانسه از 6 عصر شروع می گردد.

شهروندان فرانسوی که با هواپیما به خاک اسپانیا وارد می شوند ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا هستند اما کسانی که از راه زمینی به اسپانیا سفر می نمایند چنین محدودیتی ندارند.

با این حال هنوز به دلیل نگرانی از شیوع نوع جدید ویروس کرونا محدودیت های زیادی برای پروازهای بریتانیا در اسپانیا وجود دارد.

خبرگزاری آناتولی نوشت،با وجود قوانین قرنطینه نه چندان سختگیرانه در اسپانیا، آمار مبتلایان کنترل شده باقی مانده است. روز سه شنبه 4962 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا گزارش شد که مشابه آمار همین روز در هفته گذشته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1598

به "هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید