همکاری کارگردان هالیوودی و مرسدس بنز برای طراحی خودرویی رویایی

به گزارش اسلیم فا، جیمز کامرون کارگردان سرشناس هالیوودی با مرسدس بنز همکاری نموده است تا خودرویی را با الهام از فیلم آواتار طراحی کند. آواتار ، یکی از پیروز ترین فیلم های همه زمان ها است و از یک سال قبل نیز خبر همکاری بین جیمز کامرون ، برنده اسکار و مرسدس بنز ، به اطلاع عموم مردم رسید.

همکاری کارگردان هالیوودی و مرسدس بنز برای طراحی خودرویی رویایی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون نتیجه همکاری کامرون و مرسدس، یک وسیله نقلیه مفهومی منحصر به فرد است که توجه بسیاری را در نمایشگاه CES2020 به خود جلب نموده است.

در این رونمایی ، اولا کلنیوس رئیس مرسدس بنز با حضور کامرون و اعضای اصلی تیم طراحی خودرو جدید خود را معرفی کردند. گرچه این خودرو هنوز در حد طرح مفهومی است. در این خودروی مفهومی VISION AVTR سیستم پیشرفته VEHICLE باعث تحقق چشم انداز مرسدس بنز برای حرکت خودرو با روشهایی نامتداول است. VISION AVTRیک اتومبیل مفهومی برقی با چهار جایگاه و بسیار نو گرا است که دارای تعداد زیادی از نشانه های طراحی با الهام از فیلم های تخیلی است.

استفن کوهل ، مدیر طراحی بیرونی در مرسدس بنز ، گفت: ما در طراحی خود از اشکال و موجوداتی که در دنیا فیلمهای تخیلی وجود دارد الهام گرفتیم. این خودرو دارای یک سیستم هوشمند کنترل روشنایی است که عنصر کنترلگر چند منظوره در کنسول مرکز است که به انسان و ماشین اجازه می دهد تا ادغام شوند. .با قرار دادن دست روی واحد کنترل ، فضای داخلی زنده می گردد و وسیله نقلیه، راننده را با ضربان قلب و تنفسش تشخیص می دهد .33 حسگر بیونیک در قسمت پشتی وسیله نقلیه یادآور مقیاس موجودات شبیه دایناسور است. برای همه ما این فقط طراحی اتومبیل نیست بلکه یک مجسمه زنده است.

گوردن واگنر ، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز افزود: ما تمرکز شدیدی روی مواد و عملنمودهای ارگانیک که یادآور ارگانیسم ها هستند داریم. محیط داخلی خودرو مانند لانه یا پیله عمل می نماید که از مسافران محافظت می نماید و ما فقط از مواد ارگانیک یا وگان استفاده می کنیم. همه چیز به همه چیز مرتبط است.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 731

به "همکاری کارگردان هالیوودی و مرسدس بنز برای طراحی خودرویی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری کارگردان هالیوودی و مرسدس بنز برای طراحی خودرویی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید