وزیر آموزش و پرورش: 100 مدرسه برکت در مناطق روستایی و کم برخوردار افتتاح شد خبرنگاران

به گزارش اسلیم فا، حاجی میرزایی گفت: امروز 100 مدرسه افتتاح و ساخت هزار مدرسه تعهد می شود که قرار است در دور ترین مناطق کشور طعم آموزش را به مردم بچشاند.

وزیر آموزش و پرورش: 100 مدرسه برکت در مناطق روستایی و کم برخوردار افتتاح شد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اقدامات ستاد اجرایی و بنیاد برکت مایه افتخار ماست.

او با بیان اینکه امیدوارم با توسعه همکاری ها شاهد افزایش حوزه یادگیری باشیم، گفت: برای تحقق پیشرفت باید مجموعه ای از اقدامات انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه عزیمت پیشرفت آگاهی است و با نگاهی تحول آمیز آغاز می شود، گفت: در فرهنگ دینی ما خداوند اولین معلم انسان است.

او با بیان اینکه مدرسه مهد اجتماعی است و مسجد و مدرسه سازگار ترین بنا ها با خلقت انسان هستند، گفت: فروغ و شکوه همه عرصه ها مرهون یادگیری است و در مدرسه انسان ساخته می شود.

او با بیان اینکه بسکمک از استعداد های کشور در مناطق دور دست زندگی می کنند، گفت: امروز 100 مدرسه افتتاح و ساخت هزار مدرسه تعهد می شود که قرار است در دور ترین مناطق کشور طعم آموزش به مردم چشانده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حاشیه شهر ها و استان ها برخورداری از آموزش کمتر از 2 متر است و کلاس های پر جمعیتی وجود دارد.

او اظهار کرد: در کنار هزار مدرسه ای که در مناطق روستایی پایه گذاری خواهد شد، امیدواریم به همت ستاد و با کمک آموزش و پرورش بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که دسترسی به آموزش در همه جا وجود داشته باشد.

حاجی میرزایی گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام درسال های اخیر مایه افتخار و مباهات همه ماست و به کنندگی از جامعه آموزش و پرورش از دکتر مخبر تشکرمیکنم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم با تلاش های جهادی این ستاد و بنیاد برکت، شاهد افزایش فرصت یادگیری و فرصت های برابر علمی در کشور باشیم که همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب هم بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1642

به "وزیر آموزش و پرورش: 100 مدرسه برکت در مناطق روستایی و کم برخوردار افتتاح شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: 100 مدرسه برکت در مناطق روستایی و کم برخوردار افتتاح شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید