کارآفرینی مهم ترین مأموریت سما در دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش اسلیم فا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به رسالت مهم سما در تربیت نیروی کاردان و متخصص جامعه گفت: کارآفرینی مأموریت مهم سما در دانشگاه آزاد اسلامی است.

کارآفرینی مهم ترین مأموریت سما در دانشگاه آزاد اسلامی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سمای استان هرمزگان با تأکید بر بالابردن سطح کیفیت آموزش و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای ارائه خدمات رضایت بخش و اثرگذار اظهار کرد: تربیت نیروی متخصص و کارآمد مدنظر دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس و دانشگاه ها بیان کرد: آموزش وپرورش نیروی متعهد و وفادار به انقلاب اسلامی است.

کارآفرین محوری سیاست اصلی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، خواهان به کارگیری نیروهای واجدالشرایط با صلاحیت علمی در مدارس سما شد و افزود: سازماندهی نیروی انسانی باید با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمانی صورت گیرد.

سما؛ پیروز ترین مجموعه در بین مدارس کشور

کامرانی، مجموعه سمای هرمزگان را از پیروز ترین مجموعه ها بین مدارس کشور بیان کرد و با اشاره به رسالت مهم سما در تربیت نیروی کاردان و متخصص جامعه گفت: کارآفرینی مأموریت مهم سما در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با تشریح عملکرد برنامه های این مجموعه گفت: مدارس سما پیروز ترین مدارس استان هرمزگان هستند.

احسان محمدی نژاد با ارائه بخشی از افتخارات سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: رتبه نخست ارزیابی کیفیت آموزشی مدارس کشور، رتبه نخست انضباط اقتصادی در کشور و رتبه دوم ارزیابی عملکرد فرهنگی ازجمله پیروزیت های این مجموعه است.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1180

به "کارآفرینی مهم ترین مأموریت سما در دانشگاه آزاد اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی مهم ترین مأموریت سما در دانشگاه آزاد اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید