وعده اسپالتی به رسانه ها درباره ایکاردی با اظهارنظری طعنه آمیز

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم فوتبال اینتر به اهالی رسانه در ایتالیا درباره مهاجم آرژانتینی نراتزوری یک وعده داد.

وعده اسپالتی به رسانه ها درباره ایکاردی با اظهارنظری طعنه آمیز

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که تیمش فردا (جمعه) در هفته بیست وششم سری A مقابل کالیاری به میدان می رود، به رسانه های ایتالیایی قول داد که دیگر درباره جنجال های مائورو ایکاردی با آنها حرف نخواهد زد.

اختلافات ایکاردی و اینتر برای تمدید قراردادشان که دنباله دار بوده و منجر به خلع بازیکن آرژانتینی از کاپیتانی و خط خوردن نام او از فهرست بازیکنان تیم شده، مدتی است که بازی های نراتزوری را در تحت الشعاع قرار داده و نزدیک به یک ماه است اخبار مختلفی درباره آینده او شنیده می شود.

یکی از افرادی هم که در این مدت بارها با سؤالات مختلف درباره ایکاردی روبرو شده، لوچانو اسپالتی بوده است. او اما امروز تأکید کرد که دیگر علاقه ای به بحث درباره این موضوع ندارد.

اسپالتی در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب تیمش مقابل کالیاری در پاسخ به سؤالی درباره ایکاردی - کسی که دو سه هفته ای است به بهانه مصدومیت زانو از حضور در ترکیب اینتر خودداری می کند - گفت: تا الان چیزهای زیادی درباره ایکاردی توسط ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه) و ژانگ (رئیس باشگاه) گفته شده است. از الان به بعد من فقط درباره کسانی صحبت می کنم که اینجا در تیم هستند، نه آنهایی که نیستند، چون آنها هستند که در زمین بازی حضور دارند و سرنوشت اینتر برای شان مهم است. من دیگر درباره سایر بازیکنان صحبت نخواهم کرد.

اینتر رده سومی فردا شب از ساعت 23 به وقت تهران میهمان کالیاری رده چهاردهمی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 170

به "وعده اسپالتی به رسانه ها درباره ایکاردی با اظهارنظری طعنه آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده اسپالتی به رسانه ها درباره ایکاردی با اظهارنظری طعنه آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید