(ویدئو) موج سهمگین کرونا در 7 استان، لغو طرح ترافیک در تهران

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی ستاد ملی کرونا با اعلام اینکه 25 استان در وضع بسیار بد کرونا قرار دارند، گفت: شرایط فرایند بیماری در کشور همچنان مناسب نیست و فرایند صعودی است. او همچنین اضافه کرد که از فردا اجرای طرح ترافیک در تهران لغو می گردد.

(ویدئو) موج سهمگین کرونا در 7 استان، لغو طرح ترافیک در تهران

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: امرور مروری بر آخرین شرایط بیماری در جهان و ایران داشتیم. شرایط فرایند بیماری در کشور همچنان مناسب نیست و فرایند صعودی است. اکنون 18 استان کشور فرایند همچنان صعودی دارند و 7 استان هم فرایند به شدت صعودی را تجربه می نمایند.

او با بیان اینکه 25 استان اصلا در شرایط خوبی نیستند اضافه نمود: هفت استانی که بیشترین فرایند صعودی را دارند شامل استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، لرستان و همدان است. البته 18 استان دیگر هم فرایند صعودی دارد.

به گفته سخنگوی ستاد کرونا، در تعدادی از استان ها نسبتا به نظر می رسد در حال نزدیک شدن به قله هستیم. استان هایی مثل مازندران، خوزستان، قزوین، فارس، تاحدودی اردبیل، یزد و کردستان فرایند نسبتا ملایم تری طی می نمایند. در عین حال تعدادی از استان ها فرایند نزولی را شروع کردند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین گفت: از فردا طرح ترافیک در تهران تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1675

به "(ویدئو) موج سهمگین کرونا در 7 استان، لغو طرح ترافیک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) موج سهمگین کرونا در 7 استان، لغو طرح ترافیک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید