پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی باغ کتاب تهران، بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق و تیم های ملی فوتبال آلمان و فرانسه روز سه شنبه به صورت زنده در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب تهران پخش خواهد شد.

پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه 25 خرداد ساعت 21 نمایش داده می گردد. بعلاوه بازی تیم های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در چارچوب رقابت های جام ملت های اروپا روز سه شنبه 25 خرداد در ساعت 23 و 30 دقیقه به صورت زنده در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب پخش می گردد.

آمفی تئاتر بام باغ کتاب فضایی روباز با ظرفیت 598 نفر در فضایی به وسعت 400 مترمربع واقع شده است که امکان گردهمایی در دوران کرونا را فراهم می نماید که در نوع خود در کشور منحصر به فرد است.

علاقه مندان به تهیه بلیت تماشای پخش زنده بازی های فوتبال می توانند به وسیله سایت رزرو باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1779

به "پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید