چمنیان: شجاعی ظرفیت و پتانسیل بالایی در مربیگری دارد

به گزارش اسلیم فا، مشاور فنی کادرفنی تیم تراکتور گفت: مسعود شجاعی ظرفیت و پتانسیل بالایی برای مربیگری دارد و می تواند در آینده به تراکتور و فوتبال ایران یاری کند.

چمنیان: شجاعی ظرفیت و پتانسیل بالایی در مربیگری دارد

عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیم تراکتور مقابل پیکان و فرایند پیروزیت این تیم در دو بازی اخیر گفت: خوشبختانه فرایند پیشرفت تیم ما از بازی با فولاد آغاز شد و در آن بازی هم به لحاظ ساختار دفاعی شرایط خوبی داشتیم. در دو بازی قبل همفکری با مسعود شجاعی انجام شد و خوشبختانه شناخت خوبی از تیم وجود داشت. تمرینات کاربردی و خوبی در دو هفته گذشته انجام شد و خیلی جالب بود شجاعی خیلی با حوصله و با دقت جلسات فنی را برگزار کرد و شناخت خوبی از حریفان مان پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: تیم مان فرایند خیلی خوبی را در دو هفته گذشته طی نموده و طبیعتاً اعتماد به نفسی که تیم با پیروزی مقابل ماشین سازی به دست آورد، به بازی با پیکان هم یاری کرد. فرصت های زیادی در این بازی خلق شد و پس از بازی با فولاد که ضربه به دروازه حریف نداشتیم، در دو بازی قبل فرایند خلق موقعیت در تیم مان افزایش پیدا کرد و انتظار طرفداران تراکتور که یک بازی هجومی است، در بازی با پیکان برآورده شد. این نشان دهنده پتانسیل های تیم ما است.

چمنیان عنوان نمود: نباید فراموش کنیم تنها تیمی که بازیکنان بین المللی در لیگ برتر داشته و سه کاپیتان تیم ملی در آن حضور دارند، تراکتور است. انتظار از این تیم این است که با کیفیت باشد و خدا را شکر در دو بازی قبل هم این رخ داد. در این دو بازی یک موضوع نویدبخش که در تیم ما دیده می شد، مربیگری شجاعی و ظرفیت و پتانسیل بالای مربیگری او است که می تواند برای آینده تراکتور و فوتبال کشور مفید باشد. او فوق العاده با تمرکز مربیگری می نماید و در حوزه فنی با تعامل و مشورت کار را پیش می برد.

مشاور فنی کادرفنی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که به نظرش چرا علیرضا منصوریان در تراکتور پیروز نشد، گفت: می توان به این موضوع اینطور هم نگاه کرد که منصوریان برای پیاده کردن افکارش احتیاج به زمان داشت. منصوریان در این مدت خیلی کوشش کرد و زحمت کشید تا دیدگاه خودش را در تیم پیاده کند، اما فرایند مطلوبی که مدنظر او و طرفداران بود، فراهم نشد. در فوتبال تغییرات طبیعی است ولی به نظر می رسد اگر زمان بیشتری در اختیار منصوریان بود، می شد به آینده امیدوار بود.

چمنیان توضیح داد: امیدوارم فرایند پیشرفتی که در دو بازی قبل در تراکتور نشان داده شد، تداوم داشته باشد. امیدوارم این فرایند دچار نوسان نشود. ثبات می تواند خیلی به این موضوع یاری کند و هیچ چیز به اندازه ثبات در مسائل فنی نمی تواند به بازیکنان یاری کند که فرایند مثبتی در یک فصل داشته باشد.

آیا مسعود شجاعی همچنان به عنوان سرمربی راهنمایی تراکتور را بر عهده خواهد داشت یا برنامه دیگری برای خود دارد؟ وی در واکنش به طرح این سوال عنوان نمود: این چالش جدی برای شجاعی است. صحبت زیادی با او کردیم. چالش بسیار جدی پیش روی شجاعی است و او باید بین مربیگری تمام وقت و بازیگری یکی را انتخاب کند؛ اگر چه گزینه مربی - بازیکن را هم داریم که شجاعی می تواند همزمان هر دو را انجام دهد. او در دو بازی قبل نشان داد که در مربیگری تمرکز و پتانسیل خیلی خوبی دارد. تا جایی که من با شجاعی صحبت کردم، او هنوز تصمیمی نگرفته است. برنامه ریزی او برای دو بازی اخیر بود و برای ادامه کار باید تصمیم بلند مدت بگیرد. اگر شجاعی قرار باشد کار را تا خاتمه فصل ادامه دهد باید در یک فرصت مناسب برنامه ریزی و پلن تیم را معین کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1456

به "چمنیان: شجاعی ظرفیت و پتانسیل بالایی در مربیگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: شجاعی ظرفیت و پتانسیل بالایی در مربیگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید