کالدرون حکم 745 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت

به گزارش اسلیم فا، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 745 هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش شد.

کالدرون حکم 745 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کروات او را پرداخت ننموده، فیفا سرخپوشان را به پرداخت رقمی نزدیک به 750 هزار دلار در قبال گابریل کالدرون، اینیگو والنسیا و خوآکین محکوم نموده است.

در حکم جدید فیفا آمده که گابریل کالدرون 580 هزار دلار باید از پرسپولیس بگیرد. او 300 هزار دلار بابت قسط دوم قراردادش طلبکار است و 280 هزار دلار نیز باقی قرارداد و پاداش این مربی آرژانتینی است. بنابراین دفاعیه قرمزها در قبال باقی قرارداد مورد قبول دادگاه فیفا نبوده و پرسپولیسی ها به شکل کامل در این پرونده محکوم شده اند.

این در حالی است که خواکین و والنسیا هم روی هم 165 هزار دلار از پرسپولیس دریافت خواهند کرد تا مجموع این رقم روی عدد 745 هزار دلار باشد.

گابریل کالدرون در ابتدای فصل با تصمیم ایرج عرب سرمربی پرسپولیس و جایگزین برانکو شد اما در زمستان با تصمیم محمدحسن انصاری فرد از سمت خود برکنار و جای خود را به یحیی گل محمدی داد.

او در طول مدت کاری اش دو دستیار داشت و پیروز شد پرسپولیس را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر و عنوان قهرمانی نیم فصل برساند.

سرخپوشان تهرانی که بیش از یک میلیون یورو به برانکو بدهکار هستند، حالا باید این رقم 750 هزار دلاری که با نرخ فعلی دلار نزدیک به 17 میلیارد تومان خواهد بود را نیز از خزانه باشگاه پرداخت نمایند.

پرسپولیس در پرونده برانکو ترجیح داد که به جای پرداخت طلب او، پرونده را با صرف هزینه دادرسی به دادگاه عالی ورزش در سوییس ببرد و حالا شاید این تصمیم را در قبال گابریل کالدرون آرژانتینی هم انجام بدهد.

این در شرایطی است که کالدرون پیش تر موافقت خود برای انجام مذاکره پیش از صدور حکم را اعلام نموده بود و حالا باید دید موضع او و همچنین باشگاه پرسپولیس در این موضوع چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1175

به "کالدرون حکم 745 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون حکم 745 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید