2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند

به گزارش اسلیم فا، دبیر هیئت وزنه برداری استان فارس از حضور دو نماینده استان فارس در مسابقات تایلند اطلاع داد و گفت: این مسابقات در رده بزگسالان در پوکت تایلند در سطح آسیایی برگزار می گردد.

2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

آرش حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، گفت: این مسابقات در رده بزگسالان در پوکت تایلند در سطح آسیایی با حضور دو نماینده استان فارس از تاریخ 13 تا 20 شهریور در حال برگزاری است.

وی گفت: دو نماینده استان فارس سجاد بهروزی و جابر بهروزی در اوزان 62 تا 77 روزسه شنبه این هفته به روی تخته می روند و امید است که دو نماینده استان فارس مدالهای اول و دومی را برای استان فارس به ارمغان بیاورند.

دبیر هیئت وزنه برداری استان فارس توضیح داد: استان فارس در دو سال گذشته در رده جوانان به قهرمانی کشور دست پیدا نموده و امید است که در لیگ سال جاری نیز نتایج درخشانی کسب کند.

حبیبی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی پیشکسوتان که 17 شهریورماه در فنلاند برگزار می گردد، بیان نمود: دو پیشکسوت استان فارس لهراسب بهروزی و یعقوب سالاری جهرمی به ترتیب در وزن های 85 و 105 کیلوگرم در این مسابقات به روی تخته می روند.

وی گفت: نبود اسپانسر، عدم تبلیغات کافی، امکانت سخت افزاری و نبود وسایل وزنه برداری استاندارد مشکلاتی است که این ورزش در این استان با آن روبه رو است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 259

به "2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید