اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع می نماید

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در سخنانی تهدید کرد: اتحادیه اروپا می تواند تحریم هایی به نام آلکسی ناوالنی را به دلیل نقض حقوق بشر تصویب کند.

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی در نشست مجلس اروپا در این خصوص ادامه داد: این اتحادیه می تواند بسته تحریم های جدید به نام الکسی ناوالنی را به دلیل نقض حقوق بشر وضع کند که مشابه آن چیزی است که هم اکنون در آمریکا به نام قانون مگنیتسکی اجرا می گردد.

بر اساس ادعای جوزف بورل، آنچه برای ناوالنی رخ داد باید کشورهای اتحادیه اروپا را مجبور کند تا دیگر بحث را متوقف نموده و این مکانیسم را تصویب نمایند.

وی دراین باره اضافه نمود: بنابراین نام ناوالنی در آینده با تحریم های اتحادیه اروپا علیه کسانی که حقوق بشر را نقض می نمایند، همراه خواهد بود.

این در حالیست که بورل در سوم سپتامبر بیان کرد که اتحادیه اروپا خواهان پاسخ بین المللی به شرایط ناوالنی است و حق اعمال مجازات برای این موضوع را برای خود محفوظ می داند.

لازم به ذکر است، کشوهای غربی به ویژه آمریکا به بهانه های مختلفی در تلاشند تا تحریم های جدیدی را علیه روسیه به این بهانه به اجرا بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1289

به "اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید