افشاگری معاون سابق علیه هدایتی

به گزارش اسلیم فا، معاون سابق باشگاه پرسپولیس مدعی شده که حسین هدایتی به پرسپولیس بدهی 4 میلیاردی دارد. پرسپولیسی ها مدتی است به دلیل ارتباط با این شخص تحت فشار مقامات قضایی و کاربران فضای مجازی قرار گرفته اند.

افشاگری معاون سابق علیه هدایتی

هدایتی پولی بابت رضایت نامه بیرانوند نداد

محمدعلی ترکاشوند معاون اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد روابط حسین هدایتی با این باشگاه شرحاتی داده است: زمانی که ما به پرسپولیس آمدیم او یکسری یاری هایی انجام داده بود اما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس فیلمی منتشر کردیم و در آن اعلام کردیم که او به صورت شفاف درباره یاری هایش به پرسپولیس به طرفدارانش شرح دهد. او قراردادی با آقای شیرازی و شرکت امین سیمای کیش که اسپانسر پرسپولیس بود بسته بود و این مبلغ قرارداد 10 میلیارد تومان بود. هدایتی یاری هایی که به پرسپولیس نموده بود و حتی سفر لیدرها به عتبات عالیات که خودش قولش را داده بود را هم جزو هزینه های پرسپولیس ثبت نموده بود. البته آقای طاهری چند روز قبل در مصاحبه ای با اسناد و مدارک در این خصوص صحبت کرد و همه چیز را گفت. اسناد همه یاری های هدایتی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و دادستانی و سازمان بازرسی می توانند این اسناد و مدارک را ببینند. من حتی یک بار به هدایتی گفتم که تکلیف یاری هایش را با طرفداران تعیین کند اما به او برخورد.

ترکاشوند درادامه افشاگری اش ادامه داد:ما به او گفتیم اگر با بازیکنان در دفترت عکس می گیری و به آنها یاری می کنی اما این یاری ها ارتباطی به پرسپولیس ندارد. همه اسناد یاری های هدایتی در باشگاه ثبت و موجود است. با اسناد و مدارکی که موجود است ما نه تنها به هدایتی بدهکار نیستیم بلکه او 4میلیارد و خرده ای به پرسپولیس بدهکار است و چک های آن در دست شیرازی اسپانسر وقت پرسپولیس واقع شده است. اینکه گفته می گردد او 25 میلیارد از پرسپولیس طلب دارد صحت ندارد. تنها چیزی که به پرسپولیس مربوط می گردد 200 هزار یورو و 400 سکه طلا است و پرداخت به سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، و رامین رضائیان است اما اینکه گفته می گردد او 500 میلیون به بیرانوند داده تا قراردادش را با نفت تهران فسخ کند هم صحت ندارد چرا که بیرانوند به خاطر عدم پرداخت مطالباتش قرارداد خود را با باشگاه نفت یکطرفه فسخ کرد و حتی باشگاه نفت از این بازیکن به خاطر فسخ یکطرفه شکایت کرد.

چرا هدایتی مسئولیت هایی فراترازیک اسپانسررا درپرسپولیس داشت؟ ترکاشوند به این سوال هم پاسخ داده است: اگر به عقب برگردید متوجه می شوید در زمان مدیریت طاهری اینطور نشد چرا که به بازیکنان گفته بودیم اگر هر بازیکنی به منزل هدایتی برود جریمه می شد حتی زمانی که طارمی از ترکیه برگشت گفت که هدایتی به او قول هایی داده اما طاهری به او گفت اگر پولی از هدایتی بگیرد به شدت جریمه خواهد شد. حتی در دربی که 4 گل به استقلال زدیم هدایتی می خواست به رختکن برود اما طاهری به او اجازه نداد.

ترکاشوند،مراجعه مسئولان پرسپولیس برای دریافت پول ازهدایتی راهم تکذیب کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و ما به خانه او نرفتیم. فقط یک بار او به تبریز آمد و رقمی حدود یک میلیارد تومان چک تضمینی آورد که این پول به حساب باشگاه به صورت امانی واریز شد و بعد هم این پول را به هدایتی برگرداندیم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 184

به "افشاگری معاون سابق علیه هدایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری معاون سابق علیه هدایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید