امیدواری ترامپ به دستیابی واکسن کرونا تا خاتمه سال

به گزارش اسلیم فا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز آدینه بیان کرد که کشور به سریع ترین وجه ممکن در حال کوشش برای رسیدن به واکسن کروناست و او امیدوار است که این اتفاق تا خاتمه امسال رخ دهد.

امیدواری ترامپ به دستیابی واکسن کرونا تا خاتمه سال

به نقل از هیل، او در نشست خبری درباره تحولات مرتبط با کرونا گفت: بسیار امیدواریم که تا سرانجام امسال و یا پیش از آن به واکسن دست پیدا کنیم. با دیگرانی در خارج برای یافتن واکسن همکاری می کنیم و موافقت ها برای استفاده از داروهای متعددی به عنوان درمان کووید19 را هم کسب نموده ایم.

ترامپ در ادامه با اشاره به اینکه آزمایش ها نتایج مثبتی در پی داشته اند، گفت: به محض اینکه به چیزی دست یابیم، آماده فراوری انبوه و سریع آن هستیم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین از اضافه شدن دو دانشمند ویژه به کوشش های برای مبارزه با کرونا اطلاع داد و اضافه کرد: با همکاری پنتاگون، میلیون ها دوز از واکسن را فراوری خواهیم کرد. همگان در پی یافتن راه حلی برای کرونا هستند و کسی به سود فکر نمی کند.

ترامپ با ابراز اطمینان از اینکه آمریکا بحران کرونا را پشت سرخواهد گذاشت، گفت: بحران کرونا در دوره ای فرو خواهد ریخت و ما مدارسمان را باز خواهیم کرد و اقتصاد توان و قدرت خود را بازخواهد یافت.

او همچنین به به خبرنگاران گفت که دولتش سعی دارد واکسن کرونا را به طور رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

وزیر بهداشت آمریکا هم روز آدینه ابراز امیدواری کرد که کشورش پیش از سرانجام سال 2020 به واکسن کرونا دست یابد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1075

به "امیدواری ترامپ به دستیابی واکسن کرونا تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری ترامپ به دستیابی واکسن کرونا تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید