ترامپ: تست کرونا می دهم

به گزارش اسلیم فا، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام نمود برای مشخص ابتلا به ویروس کرونا آزمایش خواهد داد.

ترامپ: تست کرونا می دهم

رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری بامداد شنبه (به وقت تهران) گفت احتمالاً خیلی زود تست کرونا خواهد داد.

ساعاتی قبل تر، شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد بعد از انتشار گزارش هایی درباره ابتلای رئیس جمهور برزیل به کرونا جلسه ای اضطراری در کاخ سفید برای مشخص احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا تشکیل شده است.

دونالد ترامپ شنبه هفته گذشته در عمارت مارالاگو در ایالت کالیفرنیا با ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل ملاقات نموده و با او دست داده بود.

یک خبرنگار این شبکه گفت: تست کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت شده است. ایشان اخیراً در آمریکا بود و در مارالاگو با رئیس جمهور [ترامپ] دست داد. در حال حاضر جلسه ای در کاخ سفید در حال برگزاری است. رئیس ستاد کارکنان رئیس جمهور هم در آن جلسه حاضر است و قرار است مشخص نمایند که با این موضوع چه نمایند.

پیش از این رویترز گزارش داده بود تست ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل برای مشخص ابتلا به کرونا مثبت بوده است. فاکس نیوز هم این خبر را تأیید نموده است.

با وجود این، رئیس جمهور برزیل ساعاتی بعد این گزارش ها را تکذیب کرد و مدعی شد که نتیجه این تست منفی بوده است.

شبکه خبری سی ان ان هم گزارش داده علی رغم آنکه رئیس جمهور برزیل ابتلای خود به کرونا را تکذیب نموده محاسبات در کاخ سفید برای دریافت تست ابتلا به کرونا از ترامپ در حال تغییر است و بعضی مقام های کاخ سفید معتقدند برای جلوگیری از گسترش این ویروس کرونا در میان دستیاران ترامپ او باید تست بدهد.

310 23310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 922

به "ترامپ: تست کرونا می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تست کرونا می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید