تعلیق سفر کارکنان پنتاگون به کشورهای خارجی به دلیل کرونا

به گزارش اسلیم فا، وزارت دفاع آمریکا ممنوعیت سفر 60 روزه کارکنان خود به کشورهایی را که به شدت از ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفته اند، اعمال می نماید.

تعلیق سفر کارکنان پنتاگون به کشورهای خارجی به دلیل کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، وزارت دفاع آمریکا میخواهد ممنوعیت سفر 60 روزه ای را برای کارکنان پنتاگون و خانواده های آنها به کشورهایی اعمال کند که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا متحمل شده اند.

بر اساس این گزارش محدودیت های جدید سفر برای کارکنان پنتاگون و اعضای خانواده آنها از روز آدینه اعمال خواهد شد و شامل سفر از و به کشورهایی خواهد شد که از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا از نظر سطح خطر ویروس کرونا در رتبه 3 قرار گرفته اند از جمله چین، کره جنوبی ایران و ایتالیا.

علاوه بر این کارکنان پنتاگون و خانواده های آنها از سفر به کشورهای سطح 2 از جمله ژاپن به مدت 60 روز منع خواهند شد.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت وزارت دفاع حفاظت از سلامتی و رفاه و آسایش مردم ما خواهد بود. علاوه بر اتخاذ این تصمیم، من به فرماندهان ارشد پنتاگون و ارتش این قدرت و اختیار را خواهم داد تا تصمیمات بیشتر را بر اساس ارزیابی خودشان با هدف حفاظت از نیروهایشان اتخاذ و اجرا نمایند. مطمئن هستم که ما توانایی و ظرفیت حفاظت از کارکنان و نیروهای خودمان و خانواده های آنها را داریم.

ویروس کرونا تا به امروز بیش از 1000 نفر را در آمریکا آلوده نموده و منجر به مرگ بیش از 30 نفر شده است.

تصمیم پنتاگون در شرایطی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام نموده است که ایاات متحده سفر از اروپا را به مدت 30 روز محدود خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 917

به "تعلیق سفر کارکنان پنتاگون به کشورهای خارجی به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق سفر کارکنان پنتاگون به کشورهای خارجی به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید