تیکدری: شجاعی آزادی عمل بیشتری به من داده است، بازی با صنعت نفت 6 امتیازی است

به گزارش اسلیم فا، مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: مسعود شجاعی آزادی عمل بیشری به من داده و امیدوارم در فاز تهاجمی بازیکن تاثیرگذاری برای تراکتور باشم.

تیکدری: شجاعی آزادی عمل بیشتری به من داده است، بازی با صنعت نفت 6 امتیازی است

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازی با پیکان و کسب دومین برد پیاپی در فصل جاری گفت: ما احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز بازی با پیکان داشتیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد تا دومین برد پیاپی را کسب کنیم. این 6 امتیازی که گرفتیم باعث شد تا جهش خوبی در جدول داشته باشیم و خودمان را به یک امتیازی صدرنشین برسانیم. الان خوشبختانه روی فرایند برد هستیم و مسئله مهم این است که بتوانیم روی این نوار پیروزی ها جلو برویم.

تیکدری که در بازی با پیکان اولین گلش را در این فصل به ثمر رساند، در این خصوص عنوان نمود: من در دو بازی اول که برای تراکتور به میدان رفتم، چند موقعیت بسیار خوب داشتم ولی گل نزدم چون عملکرد گلرهای حریف فوق العاده بود. بعد از دو بازی هم درگیر کرونا شدم و چند بازی را از دست دادم ولی خوشبختاته با اتمام این بیماری دوباره در ترکیب قرار گرفتم. من گل زدن را دوست دارم و آقای شجاعی هم آزادی عمل بیشتری در فاز تهاجمی به من داده است، امیدوارم در بازی های بعدی هم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم و بیشترین یاری را به تراکتور کنم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در ارتباط با بازی بعدش تیمش برابر صنعت نفت گفت: صنعت نفت جزو تیم های خوب و باکیفیت لیگ سال جاری است که در جدول یک امتیاز از تراکتور کمتر دارد. آنها در زمین خودشان دنبال برد هستند اما ما هم برد می خواهیم و این یک بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم محسوب می گردد. امیدوارم فرایند خوب مان را ادامه داده و در این بازی هم به برد برسیم.

تیکدری در مورد شانس قهرمانی تیمش در این فصل توضیح داد: تراکتور هر سال مدعی قهرمانی است، مطمئنا کوشش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را بگیریم. ما برای قهرمانی می جنگیم و هدف مان شاد کردن طرفداران تراکتور است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1483

به "تیکدری: شجاعی آزادی عمل بیشتری به من داده است، بازی با صنعت نفت 6 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: شجاعی آزادی عمل بیشتری به من داده است، بازی با صنعت نفت 6 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید