جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی

به گزارش اسلیم فا، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه کشور امارات مجوز انجام یک پرواز برای بازگرداندن ایرانی ها را از این کشور صادر نموده است، گفت: یک پرواز با یک فروند ایرباس 300-600 و حدود 300 جایگاه مسافران ایرانی را از دوبی برمی گرداند.

جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی

به گزارش خبرنگاران، مسعود اسعدی سامانی در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط پروازهای بین المللی کشور، گفت: امروز امارات مجوز انجام پرواز را برای ایران ایر صادر کرد یک فروند هواپیما از فرودگاه آل مکتوم دوبی مسافران ایرانی را به تهران منتقل می نماید.

وی ادامه داد: به مسافرانی که در فرودگاه دوبی بودند این موضوع اطلاع رسانی شد و در حال انتقال به وسیله اتوبوس به فرودگاه آل مکتوم که در 80کیلومتری دوبی است، هستند.

اسعدی سامانی گفت: همچنین به مسافران ایرانی دیگری که در کشور امارات هستند اطلاع رسانی شد تا به فرودگاه آل مکتوم دوبی بیایند و پس از جمع شدن همه مسافران ایرانی آنها را در قالب یک پرواز یکی از ایرلاین های ایرانی به وسیله ایرباس 300- 600 به ایران منتقل می نمایند.

مجوز ترکیه برای بازگرداندن مسافران ایرانی به کشور

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی بیان نمود: کشور ترکیه نیز مجوزی صادر نموده است تا مسافران ایرانی در این کشور به وسیله یک پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور برگردند.

اسعدی سامانی گفت: به تازگی شنیده ایم که کشور پاکستان هم پروازها به از ایران را متوقف نموده است البته هنوز نامه مکتوب در این باره دریافت ننموده ایم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت خارجه برای پیگیری انتقال مسافران ایرانی از امارات گفت: تقاضای سفر کاهش یافته است و بسیاری از شرکت های هواپیمایی به خاطر تقاضای پایین جایگاه پرواز بعضی پروازهای داخلی را کاهش داده اند.

پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان بعضی کشورهای همسایه از انجام پروازهای کشورمان به آن کشورها و انتقال مسافران جلوگیری نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 885

به "جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید