درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن، تصاویر

به گزارش اسلیم فا، ویکتوریا بکهام تازه ترین کالکشن لباس خود را با حضور خانواده اش در هفته مد لندن رونمایی کرد.

درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن، تصاویر

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

ایران آرت: ویکتوریا بکهام با نمایش مجموعه بهاره - تابستانه سال 2020 خود در ساختمان وزارت خارجه بریتانیا فصل تازه ای را در زندگی حرفه ای خود گگردد.

او که با دوپیس های شیک، پیراهن های خوش دوخت شب و طرح هایی فراجنسیتی شناخته می گردد، این بار پیراهن های موج دار و استفاده زیاد از چین را روی صحنه مد آورد.

حمایت از این طراح در سالن اصلی وزارت خارجه تاثیرگذار بود: خانواده اش - دیوید، بروکلین، رومئو، کروز و هارپر، در ردیف اول و در کنار آنا وینتور (سردبیر مجله ووگ) و هلن میرن (بازیگر) که یکی از لباسهای مجموعه جدید را به تن داشت نشسته بودند.

اما در خارج ساختمان، تظاهرنماینده های جنبش موسوم به شورش ضد انقراض صف کشیده بودند تا اعتراض زیست محیطی خود به صنعت مد را به کسانی که وارد سالن می شوند ابراز نمایند.

ویکتوریا بکهام در یادداشت این نمایش می نویسد: ما به عناصر متنوعی نگاه کردیم و از دهه های گذشته الهام گرفتیم، سپس به دی ان ای DNA برند خود نگاه کردیم و همه چیز را با هم توی مخلوط کن ریختیم تا ترکیبی جدید و مدرن بسازیم.

بکهام گفت: لباس هایی می خواهم که با زن حرکت نمایند، با زندگی او در جریان باشند. ایندیپندنت نوشت لباس ها یک روز پس از راه اندازی برند آرایشی ویکتوریا بکهام که بر پایداری زیست محیطی تمرکز دارند ارائه شدند و تعیین است هدف تبلیغاتی داشته است.

هر چند تعیین نبود این مجموعه پیرامون چه هدفی طراحی شده ولی نشانگر ایده های جذاب دیگر برای آینده این برند بود که میخواهد در عرصه مد حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه تصاویری از کالکشن بهاره - تابستانه سال 2020 ویکتوریا بکهام خواهید دید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 391

به "درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید