ملاقات صمیمانه نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با کارکنان این شرکت

به گزارش اسلیم فا، مهندس نشان زاده مقدم : در سالی که مزین به فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی است با ادامه برنامه های برطرف تنگناها و موانع فراوری، شاهد تداوم افزایش فراوری و رکوردزنی های بیشتر پتروشیمی اروند در سال جدید خواهیم بود.

ملاقات صمیمانه نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با کارکنان این شرکت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران : مدیرعامل پتروشیمی اروند در اولین ساعات پس از تحویل سال نو به همراه تعدادی از مسئولین شرکت با حضور در جمع کارکنان نوبتکارِ سایت شستشوی نمک و واحدهای درمانگاه، تعمیرات، آزمایشگاه و اتاق های کنترل، ضمن گوش دادن به مسائل فردی و سازمانی آنان بابت موفقیت های یک سال کوشش کارکنان از آن ها قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، نشان زاده مقدم با تبریک سال نو عنوان نمود : پتروشیمی اروند در سال گذشته باوجود اعمال تحریم ها و شرایط کرونا توانست در راستای بهبود مستمر فعالیت ها و تحقق اهداف متعالی از پیش معین شده، دستاوردهای بسیاری را در زمینه فراوری مستمر، رشد سودآوری، توسعه پایدار، حمایت از صنایع مولد کشور و حفظ بازارهای خارجی کسب کند و درآمدزایی بسیار مطلوبی را برای صنعت پتروشیمی و کشور داشته باشد.

وی ادامه داد : دست یابی به رکورد تاریخی مجتمع از ابتدای اه اندازی تا به امروز، افزایش 17 درصدی فراوری در واحد کلر، افزایش 12 درصدی فراوری در واحد E-pvc، کسب رتبه اول فروش محصولات شیمیایی و پلیمری، درج نام شرکت با نماد اروند جهت پذیرش در بورس اوراق بهادار و سایر موفقیت های چشمگیر تنها بخشی از دستاوردهای ما در سال 99 بود که جز با همدلی، تعهد و کوشش همه همکاران به دست نمی آمد.

نشان زاده مقدم در سرانجام ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی برای کارکنان و خانواده های آنان، اظهار امیدواری کرد مطابق برنامه ریزی و ماموریت تدوین شده در شرکت پتروشیمی اروند، دست یابی به رکورد ظرفیت اسمی، اقدام نهایی در جهت عرضه سهام در بازار بورس، کسب تندیس صنعت سبز و... محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1605

به "ملاقات صمیمانه نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با کارکنان این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات صمیمانه نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با کارکنان این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید