روسیه خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا شد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، الکسی زیتسف، سخنگوی معاون وزیر امور خارجه روسیه خواهان لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ونزوئلا شد.

روسیه خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در این ارتباط زیتسف بر این موضوع تاکید نمود که واشنگتن باید به طور کامل سیاست یکجانبه خود در اقداماتی که باعث توقف فعالیت های اقتصادی کاراکاس در خارج از این کشور می گردد را لغو کند و به دولت ونزوئلا اجازه دهد آزادانه دارو و کالاهای ضروری تهیه کند.

به گفته این مقام روسی با لغو تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا، مردم این کشور قادر خواهند بود تا به طور مؤثر با بیماری کرونا مقابله نمایند.

طی یک سال گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، تحریم های جدیدی علیه دولت ونزوئلا وضع نموده که روابط اقتصادی بین المللی دولت نیکلاس مادورو را بیش از پیش سخت نموده است.

دور جدید تحریم ها ضمن توقیف همه دارایی های دولت و مقام های ونزوئلا در آمریکا، هرگونه داد و ستد اقتصادی و تراکنشی با این کشور را منع می نماید و در این شرایط امکان ارسال یاری های بشردوستانه به ونزوئلا نیز با سختی دوچندانی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1210

به "روسیه خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید