سعیدی: امیدواریم برترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی 2022 و تقدیر از المپین های پیشکسوت اسکی کشور از ساعت 14 امروز در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک شروع شد و در ادامه حمید سجادی وزیر ورزش نیز در این مراسم حضور پیدا کرد.

سعیدی: امیدواریم برترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان ورزشی کشور در این جلسه حضور دارند.

کاظمی پور: امیدوارم با دست پر برگردید

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن 2022 گفت: فعالیت های رشته هایی مثل اسکی این را می طلبد که ورزشکاران ما توانایی فنی مضاعفی داشته باشند که بتوانند در رویدادی مثل المپیک حضور موفقی داشته باشند.

وی اضافه نمود: امیدواریم از لحاظ سطح کیفی در این دوره شاهد عملکرد بهتر اسکی بازان باشیم و با دست پر از مسابقات بازگردند.

سعیدی: امیدوارم برترین نتایج اسکی ایران رقم بخورد

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی های المپیک زمستانی گفت: به سه ورزشکار کشورمان که سهمیه المپیک زمستانی را به دست آوردند تبریک می گویم. براساس گزارشی که ارائه شد شاهد حضور کاروان کیفی در این دوره هستیم و اهمیت این دوره از بازی ها این است که چین میزبان است. کشور چین از سرمایه های خوبی برخوردار است و ارتباط نزدیکی نیز با کشور ایران دارد و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم. امیدواریم در این دوره بتوانیم برترین نتیجه تاریخ اسکی کشور را در المپیک زمستانی به دست آوریم.

وی توضیح داد: صرف نظر از هر نتیجه ای حضور کاروان کشورمان در این دوره مسابقات مهم است و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش خبرنگاران، قرار است در این مراسم از لباس کاروان ایران در این دوره از بازی های المپیک و پرچمدار کاروان بازی ها رونمایی گردد. گرچه پیش بینی می گردد کاروان ایران در این بازی ها یک پرچمدار خانم و یک پرچمدار آقا داشته باشد.

عاطفه احمدی، سیدستار صید و حسین ساوه شمشکی سه نماینده کشورمان در مسابقات المپیک زمستانی 2022 هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2047

به "سعیدی: امیدواریم برترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: امیدواریم برترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید