طلب بازیکنان از باشگاه ها مشکل فدراسیون والیبال نیست، وکیل بگیرند!

به گزارش اسلیم فا، محمدحسین شفقی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تسویه حساب دو باشگاه شهرداری تبریز و ارومیه با طلبکاران گفت: تمام باشگاه ها تسویه حساب را انجام داده اند و هیچ باشگاهی باقی نمانده است که شاکی داشته باشد.

طلب بازیکنان از باشگاه ها مشکل فدراسیون والیبال نیست، وکیل بگیرند!

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آرش کشاورزی یکی از بازیکنانی است که از شهرداری تبریز و ارومیه طلب دارد تکلیف این دو باشگاه چه می گردد؟ گفت: کشاورزی درخواستی داد که آن را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم و قرار شد کمیته به این موضوع رسیدگی کند اما ظاهرا کشاورزی و باشگاه در حال توافق هستند و قرار است تهاتری صورت بگیرد.

وی درپاسخ به این سوال که توافقی صورت نگرفته و با تهاتر نیز مخالفت نموده اند، آیا بدون تسویه حساب با بازیکنان باشگاه می تواند در فصل جدید حضور یابد؟ گفت: اگر با بازیکن تسویه حساب ننموده اند مشکل ما نیست چرا که این مسائل به کمیته انضباطی ارجاع و شاکیان به وسیله وکیل می توانند پیگر کارشان باشند. در حال حاضر نیز تبریز با همه بازیکنان تسویه حساب نموده است.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرار بود تیم ها تا روز سه شنبه تسویه حساب نمایند و یکی از تیم های حاضر در لیگ نیز تا روز چهارشنبه برای ارائه چک ضمانت مهلت خواسته بود. درحالیکه رئیس سازمان لیگ اعلام نموده بود در صورت تسویه حساب تیم ها آنها از جدول مسابقات کنار خواهند رفت اما ظاهرا منظور از تسویه حساب مبلغ ورودی تیم ها به رقابت های لیگ بوده است و سازمان لیگ با تسویه حساب بازیکنان با تیم ها کاری ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 65

به "طلب بازیکنان از باشگاه ها مشکل فدراسیون والیبال نیست، وکیل بگیرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب بازیکنان از باشگاه ها مشکل فدراسیون والیبال نیست، وکیل بگیرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید