محمدی: تمام تمرکزمان روی ملاقات برابر بنگلادش است

به گزارش اسلیم فا، تهران (پانا) - هافبک تیم ملی فوتبال بانوان می گوید امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.

محمدی: تمام تمرکزمان روی ملاقات برابر بنگلادش است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملیکا محمدی درباره شرایط تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه شرایط ما از نظر امکانات تمرینی بعلاوه اقامتی بسیار خوب است. امیدوار هستیم در بازی اول که برابر بنگلادش است، به موفقیت برسیم. کادر فنی نکات مختلفی را در مورد تیم های بنگلادش و اردن برایمان مطرح نموده اند و تمام تمرکزمان بر روی ملاقات مقابل بنگلادش است. ما یک دل هستیم و تمام کوشش مان را می کنیم تا برترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم. بدون شک همه تیم ها پیشرفت نموده اند.

وی در ادامه افزود: از اردوی دوم به ملی پوشان ملحق شدم و نزدیک به 4 ماه است که در ایران هستم. بازیکنان از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار داند. امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.

محمدی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: روندی که فدراسیون در حوزه بانوان در پیش گرفته است نسبت به گذشته خیلی متفاوت تر است و این نوید روزهای بهتری را برای ما می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1872

به "محمدی: تمام تمرکزمان روی ملاقات برابر بنگلادش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: تمام تمرکزمان روی ملاقات برابر بنگلادش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید