مرکز سلامت شمیران نو، پاتوق معتادان متجاهر شده است

به گزارش اسلیم فا، ساختمان مرکز سلامت جامع صاحب الزمان(عج) در محله شمیران نو که از 3 سال پیش با هدف نوسازی، تخلیه و تخریب شده بود، به محل تجمع و دورهمی معتادان تبدیل شده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است.

مرکز سلامت شمیران نو، پاتوق معتادان متجاهر شده است

خبرنگاران/ پریسا نوری: دیوار حیاط مرکز پابرجاست و تابلوی مرکز سلامت جامعه صاحب الزمان(عج) بر روی آن خودنمایی می نماید، اما از بالای دیوار ساختمان نیمه مخروبه مرکز، بقایای سرنگ ، زرورق، سیخ و ... که در گوشه و کنار پراکنده اند، به چشم می خورد. به گفته اهالی معتادان از حصار فرو ریخته پشت ساختمان وارد مرکز شده و در اتاق های بی در و پیکر ساختمان مخروبه جا گرفته اند. مهدی کریمی عضو شورایاری شمیران نو در این باره می گوید: ساختمان این مرکز به دلیل فرسودگی تخریب شد و قرار بود در مدت کوتاهی بازسازی گردد اما همچنان به صورت ویرانه رها شده و با توجه به اینکه محله شمیران نو مستعد بروز بزه و تخلف است، خرابه های اینجا به بهترین محل برای حضور معتادان از محله های همجوار است. کریمی ادامه می دهد حضور معتادان متجاهر و مصرف مواد مخدر در محله، علاوه بر ناامنی و نازیبایی بصری، باعث افزایش سرقت های خرد شده است. این شهفرایند که از ساکنان قدیمی محله است درباره پیشینه این مرکز می گوید: زمین اینجا وقفی است و از سال های گذشته توسط یکی از بانوان نیکوکار و به نیت ارائه خدمات درمانی وقف شده و از نظر شرعی و عرف درست نیست زمین وقفی به محلی برای آزار اهالی تبدیل گردد. از این رو از مسئولان اداره بهداشت شمال درخواست می کنیم نسبت به بازسازی ساختمان اقدام نمایند.

برای اطلاع از فرایند نوسازی ساختمان مرکز سلامت، با مرکز بهداشت شمال تهران تماس می گیریم که پاسخ را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان متولی ساخت این مرکز ارجاع می دهند. پاسخ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعد از چند روز پیگیری تلفنی و مکتوب این بود: پاسخی نداریم!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 786

به "مرکز سلامت شمیران نو، پاتوق معتادان متجاهر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز سلامت شمیران نو، پاتوق معتادان متجاهر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید