هروی: می خواهیم کاراته پیروز ترین رشته ایران در المپیک گردد، دیگر نمی خواهم درباره مشکلم صحبت کنم!

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر این که نمایندگان کاراته ایران در توکیو با تمام وجود مبارزه می نمایند، گفت: می خواهیم کاراته بهترین تیم کاروان ایران در المپیک گردد.

هروی: می خواهیم کاراته پیروز ترین رشته ایران در المپیک گردد، دیگر نمی خواهم درباره مشکلم صحبت کنم!

سید شهرام هروی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط ملی پوشان کاراته ایران در آستانه اعزام به رقابت های لیگ جهانی پرتغال، اظهار کرد: یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر می گذاریم و خدا را شکر تمامی بچه ها در شرایط بسیار خوبی بسر می برند. امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده ویزای پرتغال صادر گردد و سه شنبه راهی این کشور شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته، اضافه نمود: مهمترین هدفمان در این مسابقات در رابطه با ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده است که برای کسب یک سهمیه دیگر برای کاراته ایران به روی تاتامی می فرایند. امیدوارم هر دو بتوانند بهترین نمایش را داشته باشند تا در نهایت دومین سهمیه المپیک را نیز بدست بیاوریم.

هروی توضیح داد: سهمیه ما در این وزن قطعی شده و از میان پورشیب و گنج زاده یک نفر راهی المپیک می گردد. البته پس از این رقابت ها باید منتظر نتایج مسابقات قهرمانی اروپا شویم تا در نهایت معین گردد کدام یک مسافر توکیو می شوند. خوشبختانه پورشیب و گنج زاده هر دو در بهترین شرایط ممکن بسر می برند و آماده حضور در این مسابقات هستند.

وی اضافه نمود: این مسابقات همچنین برای بهمن عسگری و امیر مهدی زاده حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد. انشاءالله امیر مهدی زاده برای کسب آخرین سهمیه المپیک به رقابت های پاریس اعزام می گردد تا با کسب سهمیه توسط او بتوانیم با 3 سهمیه کامل راهی رقابت های المپیک توکیو شویم.

هروی درباره انتظارات از کاراته ایران در المپیک توکیو، گفت: تمام هدف ما این است از اولین فرصت حضور کاراته در تاریخ المپیک به بهترین شکل استفاده کنیم تا خاطره ای خوش از کاراته ایران در المپیک را رقم بزنیم و بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران را کسب کنیم. قطعا برای کسب بهترین نتیجه به میدان می رویم و بچه ها با همه وجود مبارزه خواهند کرد.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اداری او در محل کارش رفع شده و می تواند بدون دغدغه در خدمت تیم ملی باشد یا خیر، اظهار داشت؛ خیر. مشکلم هنوز پس از ماه ها رفع نشده و از آنجا که دیگر زمانی هم تا المپیک نداریم، کاری نمی توان انجام داد. دیگر نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم یا درخواستی داشته باشم!

وی در خاتمه با قدردانی از همدلی جامعه عظیم کاراته، گفت: جامعه کاراته همیشه در شرایط سخت و مسیرهای پر پیچ و خم از تیم ملی حمایت نموده و انرژی مثبت به ما و بچه های تیم ملی تزریق نموده است. امیدوارم با کسب بهترین نتایج در المپیک توکیو جوابگوی حمایت های جامعه کاراته باشیم و مردم ایران را مسرور کنیم. همچنین از دکتر نصر فیزیوتراپ تیم ملی برای زحماتی که می کشد تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1683

به "هروی: می خواهیم کاراته پیروز ترین رشته ایران در المپیک گردد، دیگر نمی خواهم درباره مشکلم صحبت کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: می خواهیم کاراته پیروز ترین رشته ایران در المپیک گردد، دیگر نمی خواهم درباره مشکلم صحبت کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید