والورده : شکست در هر حالتی دردناک است

به گزارش اسلیم فا، سرمربی بارسلونا از شکست برابر لگانس ناراحت است. او درباره غیبت دو بازیکن کلیدی اش شرح داد.

والورده : شکست در هر حالتی دردناک است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، بارسلونا برای دومین هفته پیاپی در رقابت های لالیگا امتیاز از دست داد. آبی اناری ها که چند روز پیش در نوکمپ متوقف گردیده بودند این بار برابر لگانس با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند با این حال با توجه به شکست سنگین رئال در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

والورده از شکست در این دیدار ناراحت است. سرمربی آبی اناری ها بعد از بازی گفت: سخت است آنچه را که رخ داد شرح دهم. شکست در هر حالتی دردناک است. به هرحال این فوتبال است و در آن پیروزی و شکست وجود دارد.

او ادامه داد: تا قبل از گل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. همه چیز به خوبی پیش می رفت اما در یک دقیقه دو گل خوردیم و همه چیز به هم ریخت. این بدین معنا نیست که ما به حریف احترام نگذاشتیم. می توانستیم به راحتی بازی را به تساوی کشانیم اما از فرصت های خود استفاده نکردیم. این واقعا درد آور است که 5 امتیاز در دو بازی از دست دادیم.

والورده درباره سیستم چرخشی گفت: ما امشب تنها دو تغییر داشتیم. می خواستم لوئیس سوارس این هفته استراحت کند. آلبا در همه دیدارها به میدان رفته بود و می ترسیدم که مصدوم گردد. باید این دو دیدار را فراموش کرد و بازی بعدی خود فکر کنیم. بدون شک سرمربی تیم مسئول ناکامی و شکست است و من هم حال هر مربی را بعد از شکست دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 56

به "والورده : شکست در هر حالتی دردناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده : شکست در هر حالتی دردناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید