واکسیناسیون پستچی ها تا یک ماه آینده

به گزارش اسلیم فا، واکسیناسیون کارکنان شرکت پست بر اساس تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پی گیری های مدیرعامل شرکت ملی پست تا یک ماه آینده انجام می شود.

واکسیناسیون پستچی ها تا یک ماه آینده

به گزارش ، با شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر فرایند فعالیت های برخی صنوف و تعطیلی فروشگاه های فیزیکی، کسب و کار های مجازی رونق و با استقبال مردم روبرو شد.

در این بین ستادملی مقابله با کرونا با ابلاغ بخشنامه ای سطوح فعالیت مشاغل را تعیین و فعالیت های پستی در مشاغل گروه یک و خدمات ضروری قرار گرفت. این شرکت با بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی بدون افزایش پرسنل در کاهش مراجعات حضوری و تردد های غیر ضرور، نقشی موثر ایفا کرد.

به همین علت مدیرعامل شرکت ملی پست هم نسبت به پی گیری نامه آذری جهرمی و مکاتبات متعدد در این خصوص اقدام کرد و با ابلاغ نامه ای با واکسیناسیون سریعتر کارکنان شبکه پستی در اولویت گروه سوم قرار گرفتند و بر همین اساس مقرر شد تا کارکنان پست طی یک ماه آینده واکسینه شوند.

پیش از این وزیر ارتباطات با توجه به نقش بی بدیل پست در سنگر مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارتباطات مستقیم این قشر از کارکنان به طور مستقیم با مردم و امانات پستی و در معرض خطر بودن، طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی خواستار تامین واکسن پرسنل شرکت ملی پست شده بود.

گفتنی است؛ طی ایام شیوع بیماری کرونا تعداد 12 نفر از کارکنان شرکت ملی پست جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند و بیش از 1000 نفر از کارکنان در سطح کشور درگیر بیماری شدند و پس از بهبود بلافاصله فعالیت کاری خود را از سرگرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1839

به "واکسیناسیون پستچی ها تا یک ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون پستچی ها تا یک ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید