واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش

به گزارش اسلیم فا، در پی حضور جمعی از کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان تهران مقابل وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان، مسائل پیش رو را ناشی از شرایط کرونا اعلام نمود و تاکید داشت: به طور جدی پیگیر برطرف کاستی ها و مطالبات همکارانم هستم.

واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، نصرالله پریچهره با اشاره به این مهم که صدای همکارانم را شنیدم و پیش از این هم به مسائل واقف بوده ام، اضافه نمود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده که عمدتاً منجر به تعطیلی درازمدت اماکن و مجموعه های ورزشی شد، عایدی ماهیانه این اداره کل از مبلغ 27 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و با توجه به پرداخت 13 میلیارد تومان حقوق به کارمندان و کارکنان عملاً با 3 میلیارد تومان کسری بودجه روبرو شدیم و نزدیک به دو سال است که این مسائل گریبان ورزش تهران را گرفته است.

وی گفت: از همکاران هیاتی عزیزم که تا امروز با سعه صدر مسائل را به جان خریده اند، تشکر می کنم و طی ماه های اخیر به طور جدی پیگیر مطالبات و مسائل آن ها بوده ام و ان شاءالله با حمایت مسئولان و مدیران ارشد در اسرع وقت نسبت به حل مسائل این عزیزان اقدام خواهیم کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: آنچه که مسلم است نقدها و اعتراضات باید از راستا درست خود انجام گردد. همکارانم خوب می دانند که طی ده ماه گذشته کوشش خوبی برای برطرف مسائل آن ها داشته ایم و به اهداف خود نزدیک شده ایم، اما اگر قرار باشد جمعی ناخواسته، کوشش های مان را به چالش بکشند و در این راستا، التهاب ایجاد نمایند، در حرکت رو به جلوی ما هم وقفه ایجاد خواهد شد.

وی اضافه نمود: امیدوارم به وسیله وزارت ورزش و جوانان، سازمان امور استخدامی کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس، جهت دریافت کد شناسه و تبدیل شرایط کارکنان کوشش بیشتری صورت گیرد، البته مقام عالی وزارت به این موضوع واقف هستند و به طور حتم دستور پیگیری را به معاونین محترم خواهند داد.

پریچهره در سرانجام گفت: امروز متأسفانه در این تجمع صحبت از فساد شده ، انتظار ما این است که مستند به این فسادها اشاره گردد، چراکه تنها با اتکا به شعارها نمی توان به جلو حرکت کرد. قطعا انتقاد خوب است، اما راهکارها مهم تر هستند. توقع داریم برای آنکه به این گونه حرکت ها خدشه وارد نگردد، موارد و مسائل به شکل مستند ارائه گردند. بسیار مسرور خواهیم شد که موارد فساد و گلوگاه های فساد در ورزش تهران با مراجعه حضوری به واحد بازرسی و حراست اداره کل و به طور مستند اسم گردد تا قابل پیگیری باشند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1909

به "واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پریچهره به تجمع کارمندان اداره کل تهران مقابل وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید