وزارت بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شایعه ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

وزارت بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، کیانوش جهانپور در کنفرانس مجازی درباره صحبت های یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت گفت: شایعه ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

وی اضافه نمود: این شایعه کاملا بی پایه و اساس است و علاوه بر حمایت های رییس دفتر رییس جمهوری که در همه مراحل اجرا شده، هفته گذشته وزیر بهداشت از اقدامات دکتر واعظی قدردانی کرد.

وی گفت: روابط فردی بین واعظی و نمکی هم سال هاست وجود داشته و چنین شایعه ای به هیچ عنوان صحت ندارد و بی پایه و اساس است. این شایعه هیچ محلی از اعتنا ندارد و درست نیست.

بر اساس این گزارش؛ امروز نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها موضوع فشار واعظی برای استعفای سعید نمکی در صورت همراه نبودن با دولت را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1109

به "وزارت بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید