پوچتینو: پیشنهادهای زیادی برای ترک تاتنهام داشتم

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می گوید پیشنهادهای زیادی برای ترک این تیم داشته است.

پوچتینو: پیشنهادهای زیادی برای ترک تاتنهام داشتم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس در دربی شمال لندن میهمان آرسنال هستند، درباره شایعاتی که پیش از این در مورد آینده حرفه ای اش مطرح شده بود و بعضی رسانه ها حضور او را روی نیمکت تیم هایی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد نسبت داده بودند، گفت: بله من پیشنهادهایی زیادی برای ترک تاتنهام داشتم. در پنج سال اخیر من پیشنهادهای زیادی داشته ام و دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) هم در جریان بعضی از آنها هست اما نه همه پیشنهادهایم!

وی اضافه نمود: پیشنهادهایم از کشورهای مختلف بود. دنیل لوی می داند که تعهد من به باشگاه تاتنهام به چه شکل بوده است. پیشنهادهای خیلی خوبی بود، اما در کل اینکه مربیان مختلف پیشنهادهایی دریافت می نمایند، امری طبیعی است. اگر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و بهترین مربیان دنیا بپرسید، قطعاً آنها هم از باشگاه های دیگر پیشنهاد داشته اند. این برای من حس خاصی نیست، شما (خبرنگاران) از من پرسیدید و من هم صاقادنه جواب دادم.

سرمربی آرژانتینی اسپرز در پاسخ به این پرسش که آیا در فکر ترک تاتنهام هستید؟، گفت: خیر چون سال گذشته قراردادم را تمدید کردم و می خواستم به این باشگاه برای تکمیل پروژه ساخت استادیوم جدیدش و نقل مکان به آن یاری کنم. این تعهد شخصی من به دنیل لوی بود. از بودن در اینجا خوشحالم و خیلی افتخار می کنم. پنج سال از همکاری با تاتنهام می گذرد، ما پروژه ای را در باشگاهی متفاوت شروع کردیم و حالا تاتنهام یکی از بهترین باشگاه های دنیا است.

پوچتینو در خاتمه اظهار داشت: ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم و حالا هدف مان این است که تیمی رقابت طلب باقی بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 398

به "پوچتینو: پیشنهادهای زیادی برای ترک تاتنهام داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: پیشنهادهای زیادی برای ترک تاتنهام داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید