پیغام تبریک نخست وزیر کانادا به مناسبت فرا رسیدن نوروز

به گزارش اسلیم فا، نخست وزیر کانادا با انتشار پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و آن را فرصتی برای تجدید تسلیم در برابر طبیعت و درک مشترک دانست.

پیغام تبریک نخست وزیر کانادا به مناسبت فرا رسیدن نوروز

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا با انتشار پیغامی که در پایگاه اینترنتی رسمی دولت کانادا قرار گرفته است فرا رسیدن نوروز را به تمام کسانی که آن را جشن می گیرند تبریک گفت .

در متن این پیغام آمده است: ما امروز به ایرانی ها ، آسیای مرکزی ، کردها و کانادایی هایی که نوروز باستانی را جشن می گیرند می پیوندیم.

این جشن باستانی هزاران سال است که برای استقبال از بهار و سال جدید در تقویم پارسی بر پا داشته شده است. این فرصتی است تا اقوام و دوستان گرد سفره هفت سین که هفت نماد از نعمات زندگی در آن قرار می گیرد، جمع شوند. به یکدیگر هدیه بدهند و لذت ببرند.

نوروز در فارسی به معنی روز جدید است که علاوه بر این فرصتی است تا تعهد مشترکمان را به هماهنگی طبیعت، پذیرش و درک مشترک تجدید کنیم.

ترودو در ادامه پیغام خود آورده است: در امسال که صدو پنجاهمین سالگرد اتحاد کانادا را جشن می گیریم من از تمامی کانادایی ها می خواهم تا از تمامی فرهنگ ها، سنن و باورهایی که کانادا را مکانی پویا و فراگیر همان گونه که امروز هست می سازد، بهره ببرند. بنابراین اجازه دهید که اکنون این همیاری ایرانی ها ، آسیای مرکزی، کردها و بعضی از کانادایی ها را در سراسر کشور به رسمیت بشناسیم و جشن بگیریم.

من به نمایندگی از دولت کانادا، صوفی (همسر جاستین ترودو) و خودم برای تمام کسانی که نوروز را در کانادا و سراسر دنیا جشن می گیرند یک سال پر از سلامتی و موفقیت آرزومندم.

نخست وزیر کانادا همچنین در خاتمه پیغام خود نوشت:

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز

منبع: خبرگزاری موج
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 900

به "پیغام تبریک نخست وزیر کانادا به مناسبت فرا رسیدن نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک نخست وزیر کانادا به مناسبت فرا رسیدن نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید