گسترش روابط با اندونزی برای افزایش صادرات استان قزوین

به گزارش اسلیم فا، استاندار قزوین گفت: در راستای گسترش روابط با کشور اندونزی ارائه اطلاعات جامع واردات و صادرات استان قزوین در اولویت قرار گیرد تا برنامه ریزی مناسب در حوزه سرمایه گذاری مشترک انجام گردد.

گسترش روابط با اندونزی برای افزایش صادرات استان قزوین

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در دیدار با سفیر اندونزی در ایران گفت: استان قزوین در حوزه صنعت و کشاورزی ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری داشته به طوری که بخشی از گوشت، تخم مرغ، شیر و مرغ کشور در استان قزوین فراوری می گردد.

وی بیان نمود: با توجه به ظرفیت های ویژه استان قزوین بستر صادرات و سرمایه گذاری در استان فراهم بوده و با توجه به سابقه روابط خوب ایران و اندونزی برای سرمایه گذاری این کشور در استان قزوین آمادگی داریم.

استاندار قزوین ادامه داد: تامین زیرساخت ها و احداث شهرک های صنعتی توانمند در دستور کار بوده که بستری مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی فراهم می نماید.

زاهدی اظهار داشت: واحد بزرگ دامی در منطقه زیاران استان قزوین یکی از فرصت های خوب برای سرمایه گذاران کشور اندونزی است که در رونق مالی 2 کشور نیز اثرگذار است.

وی بیان کرد: در راستای گسترش روابط با کشور اندونزی ارائه اطلاعات جامع واردات و صادرات استان قزوین در اولویت قرار گیرد تا برنامه ریزی مناسب در حوزه سرمایه گذاری مشترک انجام گردد.

استاندار قزوین واحد فراوری چوب را دیگر فرصت سرمایه گذاری استان قزوین برای تجار کشور اندونزی برشمرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 486

به "گسترش روابط با اندونزی برای افزایش صادرات استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش روابط با اندونزی برای افزایش صادرات استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید