استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ تا شنبه تکمیل می گردد

به گزارش اسلیم فا، وزیر دفاع روسیه روز آدینه گفت که استقرار نیرو های حافظ صلح این کشور در قره باغ تا روز شنبه تکمیل خواهد شد.

استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ تا شنبه تکمیل می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز آدینه گفت که 1100 نفر از مجموع 1960 نیروی حافظ صلح روسیه به قره باغ اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ تا روز شنبه تکمیل خواهد شد و تا کنون 1168 تجهیز نیز به منطقه قره باغ ارسال شده است.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان بامداد روز سه شنبه (به وقت تهران) خاطرنشان کرد توافقنامه ای را با روسیه و جمهوری آذربایجان برای سرانجام دادن به جنگ در قره باغ امضا نموده است.

پاشینیان در این بیانیه خاطرنشان کرد: توافقنامه ای را با رئیس جمهور روسیه و آذربایجان برای سرانجام دادن به جنگ در قره باغ امضا کردم. تصمیمی گرفتم که برای همه مان سخت است. آتش بس، برای مردم ما و خود من بسیار دردناک است.

وزارت خارجه روسیه پس از آن با تاکید بر اینکه فقط صلح بانان روس در قره باغ مستقر می شوند، گفت ترکیه هم حمایت کامل خود از بیانیه مشترک سه کشور (روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1359

به "استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ تا شنبه تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ تا شنبه تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید