امکان عرضه بنزین سهمیه ای در کدام صندلی ها فراهم است؟

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران- طبق آخرین اعلام، تا به امروز 3500 صندلی عرضه سوخت در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این صندلی ها فراهم شده است.

امکان عرضه بنزین سهمیه ای در کدام صندلی ها فراهم است؟

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران- از اتصال حداکثری صندلی های عرضه سوخت در سرتاسر کشور اطلاع داد و درباره آخرین شرایط صندلی های تهران گفت: تا ظهر امروز تعداد کل صندلیهای فعال از جمله متصل به سامانه هوشمند سوخت و غیرمتصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران 305 صندلی است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، به گفته وی هیچ مسئله ای برای تامین سوخت در کشور وجود ندارد و مردم نگران این مساله نباشند، ضمن اینکه تمام نیروهای ما با جدیت در صدد برطرف کامل مشکل هستند.

او بعلاوه توضیح داد: امکان عرضه بنزین با قیمت آزاد در 500 صندلی کشور فراهم است و در مجموع 4000 صندلی در سراسر کشور فعال هستند.

طبق اعلام وزارت نفت، در پی اختلال پیش آمده در ارتباط سامانه هوشمند سوخت با صندلی های سوخت سراسر کشور از روز سه شنبه، (چهارم آبان ماه) امکان عرضه سوخت در صندلی های کشور غیرممکن شد که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعزام بیش از 450 گروه عملیاتی برای ازسرگیری عرضه سوخت در صندلی های سراسر کشور و فعال سازی صندلی ها به صورت دستی اقدام کرد و در نیم ساعت نخست این اتفاق شماری از صندلی ها فعال شدند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1944

به "امکان عرضه بنزین سهمیه ای در کدام صندلی ها فراهم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان عرضه بنزین سهمیه ای در کدام صندلی ها فراهم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید