تصویر مرد مبتلا به سرطان روی پاکت سیگار بدون اطلاع او خبر ساز شد!

به گزارش اسلیم فا، یک مرد 74 ساله به نام بارتو رودریگز که در حال مبارزه با سرطان است از دیدن تصاویر خود روی پاکت سیگار شوکه شد.

تصویر مرد مبتلا به سرطان روی پاکت سیگار بدون اطلاع او خبر ساز شد!

به گزارش ، چهره یک مرد بدون آن که آگاه باشد مورد استفاده قرار گرفته است. نکته عجیب تر در خصوص این مرد این است که چهره این مرد در شرایطی استفاده شده است که او حتی سیگار نیز نمی کشیده است چه برسد به این که بخواهد به خاطر سیگار کشیدن به این مشکل مبتلا گردد.

رودریگز که در شهر ویلتا در کلمبیا زندگی می نماید، در سال 2005 توسط انستیتوی ملی سرطان در کلمبیا تشخیص سرطان شد. طبق گزارش ها، این عکس از وی هنگام معاینه شیمی درمانی، گرفته شده است. وی به رسانه های محلی گفت: برخی از پرستاران نزد من آمدند و گفتند مایلند از من این عکس را بگیرند.

او شرح داد که چگونه پس از نمایش عکس هایش روی بسته های سیگار انگشت نما و افسرده شده است. همسایگان و هم محلی هایش اکنون او را مرد روی سیگار خطاب می نمایند. شورای ایالتی رسیدگی به جرائم در کلمبیا در ژوئن سال 2018 حکم داد که وزارت بهداشت و انستیتوی سرطان به حسن نیت رودریگز حمله نموده است. درواقع، چون این پیرمرد سواد ندارد و خانواده وی نیز در کنارش نبوده اند، در نتیجه بدون آن که آگاه باشد کاغذ هایی را امضا نموده است که به دیگران اجازه سوء استفاده از چهره اش را می داده است.

درواقع وزارت بهداشت کلمبیا سندی را ارائه داد که گفته می گردد رودریگز در آن استفاده از تصویر خود را برای کمپین تحت عنوان هشدار های سلامتی (سرطان دهان) مجاز نموده است، اما خود رودریگز ادعا می نماید که نمی دانسته چه چیزی را امضا می نماید. رودریگز با شرح اینکه نمی تواند بخواند، گفت: آن ها از من خواستند که کاغذ هایی را از پرونده پزشکی خودم امضا کنم.

منبع: انتخاب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 448

به "تصویر مرد مبتلا به سرطان روی پاکت سیگار بدون اطلاع او خبر ساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر مرد مبتلا به سرطان روی پاکت سیگار بدون اطلاع او خبر ساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید