صدور مجوز جذب دانشجوی غیرایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش اسلیم فا، پس از پیگیری های مکرر دفتر امور بین الملل دانشگاه ارومیه از سازمان امور دانشجویان، مجوز جذب دانشجوی غیر ایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه صادر شد.

صدور مجوز جذب دانشجوی غیرایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، پس از پیگیری های مکرر دفتر امور بین الملل دانشگاه صنعتی ارومیه از سازمان امور دانشجویان، مجوز جذب دانشجوی غیر ایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه صادر شد.

بر اساس این مجوز که از سوی سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، ابلاغ شده است، کمیته اجرایی آنالیز صدور مجوز های سازمان امور دانشجویان با پذیرش دانشجوی غیرایرانی بصورت غیربورسیه در دانشگاه صنعتی ارومیه موافقت کرد.

موافقت اصولی این مجوز برای یک دوره تحصیلی و براساس چندین مرحله بازدید و آنالیز حضوری امکانات و زیرساخت های موجود در سایت بند، سایت جهتلو و هم فضا های خوابگاهی دانشگاه صادر شده است.

زیرساخت های آموزشی و پژوهشی مناسب بویژه در بخش آموزش مجازی، توان و انگیزه بالای اعضای هیئت علمی جوان و مسلط به دانش روز، سابقه درخشان دانشگاه در عرصه پژوهش، فناوری و ارتباط با صنعت با وجود نوپا بودن، و صندلی مناسب دانشگاه در رنکینگ های ملی و بین المللی از عوامل مؤثر در ارزیابی امکانات و پتانسیل دانشگاه برای جذب دانشجوی بین الملل بوده اند.

پیش بینی می گردد پذیرش دانشجوی غیرایرانی از سال تحصیلی 1400-1401 در مقطع کارشناسی ارشد و از بین دانشجویان پسر شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1882

به "صدور مجوز جذب دانشجوی غیرایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز جذب دانشجوی غیرایرانی برای دانشگاه صنعتی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید