گفتگوی رئیس جمهور فرانسه با نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت

به گزارش اسلیم فا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه درباره تازه ترین تحولات برگزیت مصاحبه نموده اند.

گفتگوی رئیس جمهور فرانسه با نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که ضرب الاجل 31 اکتبر برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هر لحظه به خاتمه خود نزدیک می گردد، یک مقام دفتر ریاست جمهوری فرانسه گفت: امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس مصاحبه نموده است.

وی در ادامه اضافه نمود: در حالی که جانسون در این مصاحبهی تلفنی دیدگاه مثبتی درباره دستیابی به توافق نهایی درباره برگزیت داشت ولی هنوز تعیین نیست که آیا در نشست هفته جاری رهبران اروپایی چنین توافقی امکان پذیر خواهد بود یا نه.

این در حالی است که میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در اظهاراتی تاکید نمود: توافق بر سر قرارداد برگزیت طی هفته جاری سخت و سخت تر شده ولی هنوز دستیابی به این توافق امکان پذیر است.

وزرای اتحادیه اروپا برای آخرین آمادگی های نشست رهبران این اتحادیه در لوکزامبورگ گردهم آمده اند. نشست رهبران اروپایی قرار است پنجشنبه و آدینه این هفته در بروکسل برگزار گردد.

مقام آلمانی: لندن باید اقدامات بیشتری انجام دهد

یک مقام ارشد دولت آلمان تاکید نمود: بعضی پیشرفت ها در مذاکرات برگزیت حاصل شده است ولی لندن هنوز باید اقدامات بیشتری را برای دستیابی به توافق نهایی انجام دهد.

وی اضافه نمود: میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا قرار است عصر چهارشنبه ، پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات برگزیت را به اطلاع رهبران اروپایی برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 473

به "گفتگوی رئیس جمهور فرانسه با نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی رئیس جمهور فرانسه با نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید